Directoarea de la Mavromati agresată în gărzile de la spital: Există și pacienți care sunt în stare de ebrietate / Nu suntem perfecți
Cazul Alexandra Ivanov continuă să aibă consecințe în sistemul sanitar botoșănean prin situații în care lucrurile au degenerat din partea unor pacienți, la adresa personalului medical.
Spitalele, între tratamente și conflicte
În general, vizita la spital are loc în circumstanțe nefericite, astfel încât starea de spirit a pacienților și a rudelor acestora nu poate fi una pozitivă.
uneori se transformă în episoade cu violență verbală sau fizică. Există, bineînțeles, și situații în care aceste atacuri vin din partea personalului din spitale, cazurile fiind individuale de la un pacient la altul.
Este poate necesară o autoevaluare atât din partea pacienților, cât și din partea personalului. Cu toate acestea, acest caz al Alexandrei ar putea reprezenta un moment de răscruce sau de repornire a relației pacient – medic.
Fiind numită în funcție de aproximativ o lună, în calitate de manager al Spitalului Județean Mavromati, doamna Monica Adăscăliței are misiunea de a repara aceste erori, în special că vine din sistem.
„Uneori modul în care te exprimi poate…
Directoarea de la Mavromati agresată în gărzile de la spital: Există și pacienți care sunt în stare de ebrietate / Nu suntem perfecți
Cazul Alexandra Ivanov continuă să aibă consecințe în sistemul sanitar botoșănean prin situații în care lucrurile au degenerat din partea unor pacienți, la adresa personalului medical.
Spitalele, între tratamente și conflicte
În general, vizita la spital are loc în circumstanțe nefericite, astfel încât starea de spirit a pacienților și a rudelor acestora nu poate fi una pozitivă.
uneori se transformă în episoade cu violență verbală sau fizică. Există, bineînțeles, și situații în care aceste atacuri vin din partea personalului din spitale, cazurile fiind individuale de la un pacient la altul.
Este poate necesară o autoevaluare atât din partea pacienților, cât și din partea personalului. Cu toate acestea, acest caz al Alexandrei ar putea reprezenta un moment de răscruce sau de repornire a relației pacient – medic.
Fiind numită în funcție de aproximativ o lună, în calitate de manager al Spitalului Județean Mavromati, doamna Monica Adăscăliței are misiunea de a repara aceste erori, în special că vine din sistem.