Stațiunea Mamaia și orașul Constanța vor fi promovate în rândul tour-operatorilor străini și companiilor aeriene low-cost din întreaga Europă și lume. Astfel a anunțat consilierul personal al primarului Vergil Chițac, care acum este și președintele OMD Mamaia-Constanța. Această inițiativă are ca scop corectarea unei nedreptăți geografice, deoarece până în prezent nimeni nu auzise de orașul Constanța în Londra. De astăzi, toți londonezii vor fi informați despre frumusețea și atractiile acestui oraș. Unul dintre punctele de atracție este considerată a fi intersecția de la ICIL și săpăturile de pe Aurel Vlaicu. Această promovare se va face în cadrul Târgului de Turism de la Londra, un eveniment foarte important în industria turismului. Scopul este de a atrage mai mulți turiști străini în Constanța și în stațiunea Mamaia. Promovarea va avea loc prin intermediul materialelor promoționale și al întâlnirilor cu tour-operatorii și linii aeriene low-cost. Constanța și Mamaia sunt destinații turistice de referință în România, iar această campanie de promovare va contribui la dezvoltarea turismului în zonă.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com