Participarea Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța la târgul internațional de turism de la Varșovia a fost considerată o oportunitate deosebită de promovare a stațiunii Mamaia și a orașului Constanța. Potrivit reprezentanților OMD Mamaia Constanța, obiectivele stabilite au fost întocmite pentru reintroducerea stațiunii Mamaia în cataloagele de prezentare, ieșirea din izolarea aeriană a stațiunii și promovarea în mass-media internațională de profil turistic.
La ediția din acest an a Tour and Travel TT Warsaw, România a fost reprezentată printr-un stand de 215 m², amplasat la intrarea în pavilionul expozițional din Varșovia. 17 co-expozanți din rândul tour operatorilor au participat, alături de reprezentanți ai Organizațiilor de Management al Destinației și autorităților. Prin această participare, s-a urmărit promovarea stațiunii Mamaia și a orașului Constanța în rândul tour-operatorilor străini, a instituțiilor media, bloggerilor și influencerilor din Europa.
Această inițiativă a avut impact pozitiv pentru promovarea turistică a stațiunii și a orașului, consolidând astfel poziția acestora în industria turismului internațional. Astfel, participarea la târgul internațional de turism de la Varșovia a fost considerată un succes și un pas important în promovarea destinației Mamaia Constanța.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com