Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța a anunțat că ia în considerare deschiderea unei noi runde de înscrieri pentru proiectul care definește identitatea de brand a stațiunii Mamaia. Această decizie vine în urma unui interes impresionant și a numeroaselor solicitări primite după încheierea primei etape de înscrieri. George Măndilă, președinte al organizației, a declarat că au primit foarte multe solicitări de participare în concurs după comunicarea etapei de vot public a lucrărilor semifinaliste.
Înființată în primăvara anului trecut, asociația își propune să deruleze o campanie amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră. Organizatorii vor reveni în cel mai scurt timp cu informații suplimentare privind modul în care se va desfășura această nouă rundă de înscrieri și cu privire la pașii următori ai concursului.
Decizia de a evalua deschiderea unei noi runde de înscrieri vine ca răspuns la interesul și sprijinul comunității profesionale, iar participanții sunt încurajați să urmărească pagina oficială de Facebook Mamaia Constanța și website-ul oficial pentru eventualele noi informații legate de concurs.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “atacdeconstanta.com”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii